tidak pernah terimagine untuk menghadapi situasi ini. lpas balik dari konvesyen pelajar muslim malaysia, yg menggabungkn semua pelajar either medic, engineering o aviatian seluruh russia.
kami......
entah la, tapi memang x bagus kan buat event sampai malam2 camtu, nasib baek mase tu kitorang beramai-ramai..kalu balek sesorng mesti lagi dasyat mangsa2 kejadian.. mgkn ptt keep low profile dlm metro, xbuat bising macam selalu.. dont trust anyone dlm tuuu, jauhi duduk dengan pemuda yet kacak pun.. wuwuwu.. ag rela duduk sebelah nenek tua...
sahabat2.. ye.. tidak dinafikan la, mungkin ade yang rase trauma kan.. tp.. kene ingat..hnya Allah sebaik2 penolong, kalu bende tu nak jadi, tetap akan jadie jugak.. jadie, jangan bimbang sangat.. n have faith in Allah!! sume akan okey... kalu Allah nak naekkan darjat hambaNya, die bagi macam2 ujian... tapi, sume2 untuk kebaikan kite jugak pada akhirnye.... sebab? sebab Allah sayang kat kite lahhh... jangan sedey2, kite kan ade Allah.. :) xder sape yang mampu bagi mudarat kat kite melainkan sumenye adalah dengan izin Allah... senyum!! Allah tu Maha Adil n xpernah zalim kat hamba die, cume kite je yang selalu zalim kat diri kite sendiri.. just have faith!! XD
![]() |
| smile n say ALHAMDULILLAH! |


7 comments:
xpaham lah apa awk cite nie.. orang tu buat apa kat kawan awk?
orang tu buat mcm tu sbb kroang muslim and asia ke?
aha.. nini.. xder la, mse dorng tgh duduk dlm metro mse otw balek umah, pastu ade satu kumpulan lelaki nie, die spray 'something' kt muke kwn sy.. n da effect, rase panas n sakit la kann..
yup, dorng xske org asing kat ngra dorg..agpun kat snie pernah ade kes pengeboman yg dkatakn org islam yg buat, mgkn dorg still trauma sket2 kot..
ohh okay2..
awak hati2 kat sana ye..
arasso.. tenkiu syngku... u tke cre too ngn abg2 negro kt sane..
kat sini dah kurang abang2 and kakak2 negro.. hari tu time cuti christmas, ada keluar dalam berita pasal pihak berkuasa datang serbu angkasa condo..
owh. dat thing, spray mcm buih2 ckit n puteh kan? haha. kat malaysia setiap kali event new year / merdeka ke, pape lah. especially kat bukit bintang. mesti femes ngn bnde nih. diorng spray randomly kat orang yg ade kat event tuh. mmg 'meriah' habis lah. lg2 tngk girls lari2 drpd orng2 yg tukang spray nih. =.=' . n some people agak sensitif kat bnde nih, tu lah rasa panas n saket tuh.
#tp tataw ah situasi kat sne.
nini : woah.. angksa kondo mmg femes dari dulu.. -..-
yeah : bukannnn bnde tuu kot.. sbb die bau cili/pepper....... :| im not sure if bnde tu ade perisa kot...
Post a Comment