Wednesday, April 20, 2011

tanda kutip 3


don't  

have 

time 

to 

hate 

people

 who

 hate

 me







 b  e  c  a  u  s  e 
  









I'm  too busy  loving  people  who  love  me....





da most beautiful mother in da world!

my hero forever, dad!

my gorgeous sis eva!!

,
myself?





dan yang paling penting
kepada


DIA



YANG SELALU MENYAYANGI SAYA


YANG SELALU DEKAT DENGAN SAYA



YANG TIDAK PERNAH LUPA PADA SAYA WALAUPUN SAYA KERAP LALAI PADANYA



YANG SELALU SEDIA MENERIMA KEMAAFAN



YANG TELAH MEMBERI SAYA SEGALANYA YANG SAYA PERLUKAN




YANG MAHA SEMPURNA





YA RABBI..



kesimpulan :

Walaupun kita nampak buruk di mata manusia, biarlah kita jadi yang terbaik kepada Allah. 'Pandangan' Allah itu lebih mulia dan penting daripada pandangan manusia itu sendiri...

saya mengimpikan dunia yang penuh dengan kasih sayang, tiada kebencian sesama makhluk, apatah lagi sesama kita yang bergelar saudara seIslam

ayuh sahabat,
sebarkan kasih sayang kepada dunia!!!



sekian :)












2 comments:

AlyB said...

asal gmbr frh xde pon? frh pon sayang awk jgak.. hehe joke2 ;D

Nur said...

salam~hu8... yup! cintailah Allah yg Maha Agung Cinta-Nya!!!! coz Allah is always there~jika Allah cinta pd seseorg, Dia akn jadikan makhluk2 pown mencintai seseorg tersebut... Subhanallah... bestnyer kalo dpt cinta para malaikat, tumbh2an n haiwan sentiasa doakan kita... mendapat perhatian para nabi n rasul... n yg paling utama n maha best adlh... mendpt perhatian Allah, kasih syg Allah, cinta Allah... iA (insyaAllah)....