I
don't
have
time
to
hate
people
who
hate
me
b e c a u s e
I'm too busy loving people who love me....
![]() |
| da most beautiful mother in da world! |
![]() |
| my hero forever, dad! |
![]() |
| my gorgeous sis eva!! |
,
![]() |
| myself? |
dan yang paling penting
kepada
DIA
YANG SELALU MENYAYANGI SAYA
YANG SELALU DEKAT DENGAN SAYA
YANG TIDAK PERNAH LUPA PADA SAYA WALAUPUN SAYA KERAP LALAI PADANYA
YANG SELALU SEDIA MENERIMA KEMAAFAN
YANG TELAH MEMBERI SAYA SEGALANYA YANG SAYA PERLUKAN
YANG MAHA SEMPURNA
| YA RABBI.. |
kesimpulan :
Walaupun kita nampak buruk di mata manusia, biarlah kita jadi yang terbaik kepada Allah. 'Pandangan' Allah itu lebih mulia dan penting daripada pandangan manusia itu sendiri...
saya mengimpikan dunia yang penuh dengan kasih sayang, tiada kebencian sesama makhluk, apatah lagi sesama kita yang bergelar saudara seIslam
ayuh sahabat,
sebarkan kasih sayang kepada dunia!!!
sekian :)




2 comments:
asal gmbr frh xde pon? frh pon sayang awk jgak.. hehe joke2 ;D
salam~hu8... yup! cintailah Allah yg Maha Agung Cinta-Nya!!!! coz Allah is always there~jika Allah cinta pd seseorg, Dia akn jadikan makhluk2 pown mencintai seseorg tersebut... Subhanallah... bestnyer kalo dpt cinta para malaikat, tumbh2an n haiwan sentiasa doakan kita... mendapat perhatian para nabi n rasul... n yg paling utama n maha best adlh... mendpt perhatian Allah, kasih syg Allah, cinta Allah... iA (insyaAllah)....
Post a Comment