biar saya gtaw kamu tentang seseorang... sahabat saya...sahabat baek saya...
cerita kami bermula dari sekolah rendah, kami sekelas dari darjah 2...dan darjah 2 tu, kenangan yang paling saya ingat antara kami adalah bila ada budak2 kelas kami, letak kerusi saya ngn dia rapat2.. sebab meja kami sebelah kotttt...lupe.. ahaha... dan bila kami darjah 6, baru la gossip antara kami nie timbul... gossip budak2 kononnya kami bercinta.. wakaka~ padahal bercakap pun xpernah! wohh00~~ yela, die ketua kelas, n saya penolong kelas.. ade events yang terpaksa brcakap tu,bercakap je la kn.. tp.. boley kire je brape kali.. :] ahaa~~
dan, kami terpisah bila masuk sekolah menengah.. dia msuk mrsm kt jhr...ahaa.. dn sy msuk mrsm kt kopu nie la kannnn :| banyak sgt events yg sepatutnya kami boley terjumpa, tp xterjumpa.. die bos koop mrsm X, sy bdak k00p mrsm kopu, satu seminar koperasi kt kedah... die xdpt pergi...atas sebab ape ntah.. cume terkenang, klu die pegi seminar tu.. pasti ada yang akan berubah.. :) sebab bile ktrang da msuk sek.menengah.. memang trus lost contatct la kann.. bia la umah xder la jauh sgt punnn..... ahaha~
bila masuk utm, kami di takdirkan untuk sekelas....die budak bagus2, da xnmpak cam budak2 macam mase skolah rendah da.. ahahaha.... tp... tula... kami xrapat.. die jugak la orang yang mempromotekan diri ini kepada xyz... wakaka~~ okey je.. xder hal... :) dan masa mule2 masuk utm tu, ade la jgk gossip pasal kami sket.... tapi, lpas saya amek xyz sy tu.. for sure la gossip antara kami senyap kan...
dan...
bile abes utm..... dan bile tamat hbgn dgn xyz.. kami jdie makin rapat lahh... yup, saya nampak die sebagai seorang kawan.. xlebey dan xkurang... :) saya boley jadie diri saya sendiri.. saya xperlu nak kontrol ayu atau kontrol ape2 lah bile dengan die... maen cakap j.. saya boley jerit2 kt die kuat2... saya boley kutuk die teruk2... erkkk.. die pun buat saya camtu jugakkk... saya boley jadie diri saya sendri lahhh sebab.. kawan je kan... yela... saya xder ramai kawan laki yang rapat.. kalu rapat pun, cam ade makne laen camtu sket la.... :) ehemmm..
dan semenjak die dapat kedit free sempena bezday die, kami bergayut... citer pasal kisah masing2.. ahaa... sangat seronok ade sahabat macam die... xtaw nak cakap... tp tu laa... cuma ada sesuatu yang bermaen di fikiran saya... no wonder la, klu ada orang berpaling kt bff die, n tggalkan pasangan die... saya da faham... :)
dan untuk mung.. aku memang suke ke mung.....tp suke je la.. untuk perasaan yang lebey jauh, saya percya pada jodoh... macam yang mung cakap lah.. kerana...
saya percya, cinta tu xder ape2 pun..cinta tu datang dan pergi...di sebab kan saya percaya pada perasaan yang saya panggil cinta tu dulu, saya jauh tersasar.. dan saya percya mesti ada sesuatu yang lebey dari hanya persaan cinta itu sendri... dan saya masih dlm proses mencari.. yang saya panggil sesuatu.....
5 comments:
cinta tak selalunya indahhhh..
hmm...ops, terjiwang lakkk
=p
oowhhh.. begitukah?? sy budak bru belajar.. :')
kwan itu kdg2 lbih hebat dr BF
uyu ayu : kadang2... hehe :) tp, sy akn plh bff instead of bf...
Post a Comment