Sunday, July 3, 2011

rindu membara bara api menyala.

woohoo.. sempena penghijrahan saya dari ucsi ke tati.. banyak benda yang dah xmugkin akan sama.. saya tak tahu.. tapi saya rasa macam rindu..uhm.. dekat seseorang atau mungkin dekat suasana kat sana..bila saya tengok gambar kawan2 yang baru masuk ucsi dekat facebook.. saya berfikir..saya sepatutnya ada jugak dalam gambar tu.... dan jadi sebak lahhh....saya rindu nak pergi beraya dekat rumah kawan2 dekat area kL tu...saya rindu nak tunggu lif dengan kawan sebelum sampai kelas.. nak pergi kelas sama2.. rindu nak berpeluh masa pergi kelas....rindu nak duduk kat library sejuk2... nak pergi giant.. rindu nak makan masak lemak ikan patin kt kedai sri dewi tuhhh..rindu na smbut bezday kawan2..party kt pool..rndu dekat kawan2 yang memang cool abes la kan... ahaa~ ohh~ mungkin saya rindu sumenya kat sane kot... 


koleksi gambar cilok : 








kesimpulannya.. betullah.. setiap pertemuan itu pasti ada perpisahan.. ya ka? dan nampknya jodoh saya dengan kawan2 kat ucsi memang setakat nie je kan.. yela.. kita merancang.. tuhan juga merancang.. dan sesungguhnya Allah adalah sebaik-baik perancang....


xtaw.. cuma harap.. kita boley dapat jadi kawan sampai bila2.. sampai ke syurga.. kenangan pahit, manis saya kat sana memang xmungkin la dapat lupa... akan terus tersemat di kalbu.... persahabatan yang kita bina ini, amat tinggi nilainya.. dan maaf seandainya saya tak dapat jadi kawan yang baik untuk kalian semasa saya di sana.. 

teruskan perjuangan.. :) 



11 comments:

aisyahrosli said...

Sama la kita dayah! Rindu suasana ucsi. ='(
asal jangan lupa update blog (boleh intai perkembangan semasa) and tak putus contact, dah memadai. =)
i misshh u dayah! (T.T)

zareen_wsm said...

gamba zareen x de pon...x rindu kat zareen la...sob2

debudebukehidupan said...

ecah :: taw xpa...hukhuk..orait darlim.. keep in touch yaw! :) n i misssss u too.. rndu krta oren awk!! :P


zareen :: aha~ rndu la awk pnye masakan! spe ckp xrndu.. :( nak resipi.. :B

AlyB said...

sape seseorang tu? jeng jeng jeng.. ;) A kaa?

frh rindu awak sangat2.. rindu tengok awk gelak sorg2 tgk sentap, pegi kelas same2, pakai baju kale sama, rindu dok sebelah awk dlm kelas.. hehee..

skrg tinggal frh and amirah je.. shahida kan busy pegi sana,sini.. :/

debudebukehidupan said...

ahaha~ jeng jeng jeng.. xda sapa.. rndu xclassmte.. :) ala.. ade awk ngn amirah pun, mesti da kecoh pnye la kan.. ahaha~~ ceria selalu~~ :D

Misz Jenny said...

tajuk HOT tuuuuuu!


rindu merindu plak dahhh...
best kan?

:D

debudebukehidupan said...

miss jenab:: amboi.... budak kecik nie,,, mcm xbiase plakkk.. :P

Amirah Syahirah said...

dayah! sy pun rindu awak jugak. dah tak boleh dah nak makan sama2 kat blok A lagi dh. huwaa T_T. jangan lupakan kitaorang kat sini. skrg tgl farah ngan sy je la.

Amirah Syahirah said...

dayah! sy pun rindu awak jugak. dah tak boleh dah nak makan sama2 kat blok A lagi dh. huwaa T_T. jangan lupakan kitaorang kat sini. skrg tgl farah ngan sy je la.

Amirah Syahirah said...

dayah! sy pun rindu awak jugak. dah tak boleh dah nak makan sama2 kat blok A lagi dh. huwaa T_T. jangan lupakan kitaorang kat sini. skrg tgl farah ngan sy je la.

debudebukehidupan said...

ahaha~ amirah.. tu la.. rndu chcken chop murah :P kihkihkih...